De zevende pagina van Theseus reisverslag - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseusreisvanvreugdeenverdriet - WaarBenJij.nu De zevende pagina van Theseus reisverslag - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseusreisvanvreugdeenverdriet - WaarBenJij.nu

De zevende pagina van Theseus reisverslag

Door: Theseus/Pepijn de Groot en Tim Marissen

Blijf op de hoogte en volg

16 Februari 2017 | Griekenland, Athene

11 september, 500 voor chr.
Ik zal gaan. Vader vroeg mij, om als ik terugkwam, de zeilen wit te kleuren. Wanneer ik gestorven was, de zwarte zeilen aan ons schip op hangen. Vader zwaaide ons uit, zegende ons namens Zeus en liet ons uitvaren met zwarte zeilen.
Ik zit nu op een schip, alleen kan ik haast niet schrijven. Het schommelt verschrikkelijk. De kinderen hebben angst, en ik moet constant overgeven. Zou dat stress of zeeziekte zijn? Stel ik was er nooit achter gekomen dat Aigeus mijn vader is dan had ik op dit moment er aan getwijfeld of mijn moeder wel eerlijk was geweest toen ze zei dat ik een zoon van Poseidon was. Ik bedoel: de zoon van de god van de zee moet toch wel zeebenen hebben? Stel ik was een zoon van Poseidon dan zijn het gewoon de zenuwen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 13 Feb. 2017
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 101037

Voorgaande reizen:

13 Februari 2017 - 31 December 2017

Van Troizen naar Kreta. Het hele reisverslag

16 Februari 2017 - 16 Februari 2017

Theseus reis in pagina's

Landen bezocht: