De tweede pagina van Theseus' reisverslag - Reisverslag uit Troizinía, Griekenland van Theseusreisvanvreugdeenverdriet - WaarBenJij.nu De tweede pagina van Theseus' reisverslag - Reisverslag uit Troizinía, Griekenland van Theseusreisvanvreugdeenverdriet - WaarBenJij.nu

De tweede pagina van Theseus' reisverslag

Door: Theseus/ Pepijn de Groot en Tim Marissen

Blijf op de hoogte en volg

16 Februari 2017 | Griekenland, Troizinía

6 juni, 500 voor chr.
Nadat moeder mij hielp met het pakken van de spullen vroeg zij mij of ik alsjeblieft via zee wilde reizen. Ik wilde zelf echter via land reizen, om het land te bevrijden van rovers! Ook was ik van plan om langs Marathon te gaan, om een offer te brengen aan Zeus. Ondanks dat mijn moeder bleef smeken om de veilige weg te nemen ging ik via het land.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 13 Feb. 2017
Verslag gelezen: 52
Totaal aantal bezoekers 101064

Voorgaande reizen:

13 Februari 2017 - 31 December 2017

Van Troizen naar Kreta. Het hele reisverslag

16 Februari 2017 - 16 Februari 2017

Theseus reis in pagina's

Landen bezocht: