De negende pagina van Theseus' reisverslag - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseusreisvanvreugdeenverdriet - WaarBenJij.nu De negende pagina van Theseus' reisverslag - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseusreisvanvreugdeenverdriet - WaarBenJij.nu

De negende pagina van Theseus' reisverslag

Door: Theseus/Pepijn de Groot en Tim Marissen

Blijf op de hoogte en volg

16 Februari 2017 | Griekenland, Kreta

16 september, 500 voor chr.
Gisteren, ik herinner me het als de dag van gisteren. Beetje flauw, maar gisteren was mijn redding. Nadat we geland waren op Kreta en ik me had voorgesteld aan Minos, kwam er een meisje naar mij toe. Ariadne was haar naam. Zij zei; 'Athener, laat mij je helpen. ik ben prinses Ariadne van Kreta, de dochter van Minos. Ik zal je helpen als ik met jou mag trouwen, want ik weet je naam: Theseus!' Ik stemde in en zweerde op de god Dionysius, dat ik haar wilde trouwen. En daarbij kwam ook, ze zag er niet zo verkeerd uit...
Afijn, ik stemde in, en toen beviel zij mij om een draad bij de ingang van het labyrint te leggen. Ik legde daar een draad neer. En ik keerde, nadenkend over Ariadne, terug naar het schip. Morgen is het zover!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 13 Feb. 2017
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 101038

Voorgaande reizen:

13 Februari 2017 - 31 December 2017

Van Troizen naar Kreta. Het hele reisverslag

16 Februari 2017 - 16 Februari 2017

Theseus reis in pagina's

Landen bezocht: