De vierde pagina van Theseus' reisverslag - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseusreisvanvreugdeenverdriet - WaarBenJij.nu De vierde pagina van Theseus' reisverslag - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseusreisvanvreugdeenverdriet - WaarBenJij.nu

De vierde pagina van Theseus' reisverslag

Door: Theseus/Pepijn de Groot en Tim Marissen

Blijf op de hoogte en volg

16 Februari 2017 | Griekenland, Athene

19 juni, 500 voor chr.
Ik ben aangekomen in Athene. 's Morgens zag ik de stad aan de horizon liggen terwijl de zon opkwam en ik was zeer onder de indruk. Wat is de stad van vader groot en wat ligt hij er bij het opkomen van de zon mooi bij! Later toen ik de stad ging bekijken, kwam ik op de Acropolis. Vooral het massief gouden standbeeld van Pallas Athene maakte indruk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 13 Feb. 2017
Verslag gelezen: 55
Totaal aantal bezoekers 101041

Voorgaande reizen:

13 Februari 2017 - 31 December 2017

Van Troizen naar Kreta. Het hele reisverslag

16 Februari 2017 - 16 Februari 2017

Theseus reis in pagina's

Landen bezocht: