De eerste pagina van Theseus' reisverslag - Reisverslag uit Troizinía, Griekenland van Theseusreisvanvreugdeenverdriet - WaarBenJij.nu De eerste pagina van Theseus' reisverslag - Reisverslag uit Troizinía, Griekenland van Theseusreisvanvreugdeenverdriet - WaarBenJij.nu

De eerste pagina van Theseus' reisverslag

Door: Theseus/Pepijn de Groot en Tim Marissen

Blijf op de hoogte en volg

16 Februari 2017 | Griekenland, Troizinía

5 juni, 500 voor chr.
Dit is waar mijn reis begon. Ik kreeg gisteren van mij moeder,Aithra, te horen dat ik een rots moest optillen, waaronder een geschenk lag. Ik tilde de rots op en zag een paar sandalen en een zwaard. Mijn moeder vertelde dat dit de geschenken van mijn vader waren. Zelf gaf zij mij nog iets; dit reisdagboek. ze zei dat ze wilde dat ik mijn verhalen zou opschrijven, omdat ik haar niet vaak meer zou gaan zien. Misschien wel nooit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 13 Feb. 2017
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 101040

Voorgaande reizen:

13 Februari 2017 - 31 December 2017

Van Troizen naar Kreta. Het hele reisverslag

16 Februari 2017 - 16 Februari 2017

Theseus reis in pagina's

Landen bezocht: